Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Rate this posting:
deep pourple

.... που νομίζουν ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να κάνουμε πάρτι με τα λεφτά των άλλων.

Οι ευρωπαίοι δεν τρώνε κουτόχορτο .....
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 .... ΟΥΤΕ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ (μαλ..., συγνώμη) ΚΟΥΤΟΣ (εννοούσα)!

Μία μικρή παρέμβαση, επειδή με «προκαλέσατε» με τις παραπάνω φράσεις σας:

Στη σημερινή συγκυρία, που μεγάλη μερίδα του κόσμου δυσκολεύεται να τα «φέρει βόλτα», και με την οικονομική κατάσταση να βαίνει ραγδαία επιδεινούμενη, υπάρχουν αρκετοί, που κάνοντας χρήση δεσπόζουσας θέσης στην αγορά, ... ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΤΙ με τα λεφτά των, καλώς-κακώς, "όχι πολύ" συνειδητοποιημένων Ελλήνων καταναλωτών.

Επειδή αυτό "μου τη δίνει", σας αναφέρω μία χρήσιμη ιστοριούλα:

Εχω ένα ισχυρό φακό-προβολέα (με λαμπτήρα αλογόνου), καλής κατασκευής και λειτουργίας
(π.χ. όπως εδώ: http://www.stanleytools.gr/product_info.php?products_id=215).

Μετά από 7 χρόνια χρήσης, προχθές χρειάστηκε αλλαγή της μπαταρίας του. Πρόκειται για επαναφορτιζόμενη μπαταρία (συσσωρευτή) μολύβδου-οξέως, τάσης 6V και χωρητικότητας ~ 5Ah.

Για να γίνει πιο κατανοητό το ζητούμενο αντικείμενο, σε όσους φίλους δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνική ορολογία, ας το φανταστούν, ως μία μπαταρία αυτοκινήτου, αλλά σε μικρότερη διάσταση (7 x 10 x 5 cm), τάσης 6V (αντί για 12V) και χωρητικότητας 5AH (αντί για π.χ. 55ΑΗ, μίας συμβατικής μπαταρίας αυτοκινήτου). Τέλος, αντί για τους δύο πόλους, διαθέτει 2 μικρούς ηλεκτρικούς ακροδέκτες.
<!--more-->
Η πρώτη μου κίνηση λοιπόν, ήταν ν’ απευθυνθώ σ’ ένα κατάστημα που «φημίζεται» για τη μεγάλη γκάμα μπαταριών του. Τη διαφήμιση «Γερμανός … και είσαι μέσα», λίγο-πολύ, όλοι θα την έχουμε ακούσει. Προχθές, θυμάμαι σ’ ένα βραδυνό ντοκιμαντέρ στο ΣΚΑΪ, είδα το σχετικό logo, ... 5 απανωτές φορές, σ’ ένα μόνο διάλειμμα της προβολής !!

Οντως, η μπαταρία ήταν άμεσα διαθέσιμη, στην τιμή των 14€. Σκέφτηκα, να την αγοράσω, αλλά αμέσως, … κάτι μου κακοφάνηκε. Είπα μέσα μου, ... «ολόκληρος ο φακός κοστίζει περίπου 20€, να δώσω 14€, μόνο για τη μπαταρία» !!!

Ζήτησα έκπτωση, πήρα όμως, ξερά-κοφτά, τη στερεότυπη απάντηση: «φίλε, οι τιμές μας είναι “fix”, ... πολιτική της εταιρείας».

Αγρίεψα και έφυγα, έχοντας όμως και κάποιες επιφυλάξεις, σχετικά με το κατά πόσον η τιμή που μου ζητήθηκε, ήταν υπερβολική.

Σε μία πρόχειρη αναζήτηση στο Internet εντόπισα άλλη πηγή αγοράς της μπαταρίας. Το κόστος της 7,16€. Χάρηκα, είπα να την παραγγείλω, αλλά επειδή ο προμηθευτής ήταν στην Αλεξανδρούπολη, χωρίς να διαθέτει κάποιο σημείο διανομής-παραλαβής στην Αθήνα, υπήρχε πρόσθετη μεταφορική επιβάρυνση 7,50€, οπότε, … τζίφος. Εδώ φαίνεται και ο τύπος της μπαταρίας:
http://www.axd.gr/product_info.php?products_id=9827.
Ωστόσο, έτσι επιβεβαίωνα, ότι η τιμή των 14€ (στο Γερμανό) για τη μπαταρία που χρειαζόμουν, ήταν, καταρχήν «τσιμπημένη».

Επόμενη σύντομη αναζήτηση και νάσου άλλος προμηθευτής, με ειδικότητα στις μπαταρίες. Τηλεφώνημα, επιβεβαίωση διαθεσιμότητας, μικρή διαπραγμάτευση της τιμής και το αποτέλεσμα: αγόρασα τη ζητούμενη μπαταρία (επώνυμη και made in U.K.) προς 7€. Την τοποθέτησα στο φακό και το αποτέλεσμα, ... καλύτερο απ’ ότι ήταν προηγουμένως.

Που θέλω, να καταλήξω: μέχρι σήμερα, νόμιζα, ότι το «... είσαι μέσα» στο γνωστό διαφημιστικό σποτάκι, σήμαινε ότι: (α) αγόραζε από το Γερμανό, για νάσαι «μέσα», δηλαδή, νάσαι “in”, “trendy”, … μέσα στο ρεύμα της εποχής ή (β) μέσα σ’ ένα κατάστημα «Γερμανός», για κάποια αγορά σου, … ακόμα και με κλειστά μάτια, πετυχαίνεις το σκοπό σου, λύνεις … το «αγοραστικό σου πρόβλημα».

Τώρα βέβαια κατάλαβα το πραγματικό μήνυμα του «... είσαι μέσα»: εμπιστέψου τη διαφήμιση, πήγαινε στο συγκεκριμένο κατάστημα και ΒΑΛΕ ΒΑΘΕΙΑ το ΧΕΡΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ !

Κι’ επειδή δεν γουστάρω την κοροϊδία, δηλαδή το να πληρώνω κυριολεκτικά «το ένα ... άλλο ένα», προφανώς επιδοτώντας και έμμεσα τα κανάλια (και τους αστέρες-μεγαλο-δημοσιογράφους τους), μέσω και των πολυδάπανων διαφημίσεων, εφεξής, για μένα τουλάχιστον, το γνωστό σποτάκι αναθεωρείται ως εξής: «Γερμανός … και πέρνα απέξω»!

Υ.Γ.
Σε επόμενη ευκαιρία, θα σας ενημερώσω για άλλη «αγοραστική εμπειρία μου». Στη σημερινή χρεωκοπημένη Ελλάδα, που «οι πολλοί» γίνονται φτωχότεροι, «οι λίγοι» που πλούτιζαν ανεξέλεγκτα μέχρι σήμερα, θα πρέπει να πάρουν το μήνυμα: ΟΙ ΛΑΜΟΓΙΕΣ και τ’ αεριτζίδικα λεφτά, ... ΤΕΡΜΑ!

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ καταναλωτής ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου