Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Rate this posting:
maverick

Οταν τα παιδιά μου μεγαλώσουν, θα τους λέω διάφορες ιστορίες από αυτά που έχουμε ζήσει. Ελπίζω να μην μπορούν τα τις καταλάβουν, γιατί αυτό θα σημαίνει ότι κάτι καλύτερο θα έχει συμβεί μέχρι τότε. Και όπως εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τον εμφύλιο και την χούντα αλλά ακούω με ενδιαφέρον εξιστορήσεις των ανθρώπων που τις θυμούνται, ετσι θα ήθελα να κάνουν και αυτά.

Για ένα πράγμα είμαι σίγουρος. Οτι όταν θα τους λέω ότι υπήρξε μια εποχή που μια δημοσκόπηση ήταν αρκετή για να πρασινίσουν τα χρηματιστήρια, μια δήλωση ενός κόμματος ήταν ικανή να κοκκινίσει τα χρηματιστήρια, ότι οι ισοτιμίες στο παγκόσμιο στερέωμα επηρεαζόντουσαν από το ταμειακά διαθέσιμα της Ελλάδας, θα γυρνάνε θα με κοιτάζουν και φεύγοντας από το δωμάτιο θα λένε μεταξύ τους

"Ωραίες ιστορίες λέει ο μπαμπάς, αλλά το παρατραβάει κάποιες φορές. Και το χειρότερο είναι ότι τις πιστεύει κιόλας, οπότε τα πράγματα δεν πάνε καλά. Λές αν του πόυμε να πάει σε κανα γιατρό να στεναχωρηθεί? Αν έχει κάτι, πρέπει να το εξετάσουμε τώρα που πεολαβαίνουμε προτού επιδεινωθεί"

Εχω τώρα ανοικτό, όπως κάθε μέρα το Dow Jones "νεωσωιρες". και είναι μια ακόμα στιγμή, όπως πολλές φορές στο πρόσφατο παρελθόν, που ξεφεύγοντας από την καθημερινότητα, προσπαθώ να συνειδητοποιήσω και εγώ αν οι ειδήσεις που περνάνε απο μπροστά μου είναι αληθινές και πραγματικές. Μέρος του μυαλού μου φωνάζει ότι δεν μπορεί να είναι, και το υπόλοιπο μυαλό μου φωνάζει "σκάσε βλάκα αληθινές είναι.

Το να υπάρχει η ελλάδα σαν είδηση με τέτοιο τρόπο, καμια φορα μου φαίνεται το ίδιο σαν ο αγώνας του τοπικού πρωταθλήματος "Περαμαικός - Ταταύλα " να δείχνετε ζωντανός σε 200 χώρες του κόσμου, με τον Ζιντάν και τον Λίνεκερ να σχολιάζουν πριν τον αγώνα το σύστημα των 2 ομάδων στις προηγούμενες 5 αναμετρήσεις τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου