Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Ο Στέφανος και η διαδήλωση.....

Rate this posting:

Ο Στέφανος και η διαδήλωση.....

Η συγκέντρωση οργανώθηκε μέσω fb. Το μήνυμα ήταν σαφέστατο:
"Όλοι στο Σύνταγμα στης 7 το απόγευμα , να διαδηλώσουμε υπέρ της άμεσης καταβολής της δόσης.Κάνε like στον σύνδεσμο , μπες στην κλήρωση και κέρδισε ένα πορτραίτο της Άνγκελα Μέρκελ η της Κριστίν Λαγκάρντ."
Πήρα μαζί μου τον κουμπάρο μου τον Στέφανο και τη γυναίκα του,άνεργοι και οι δύο.Η συγκέντρωση ήταν αρκετά μεγάλη.Όχι σαν αυτές που κάνουν οι "άλλοι" ,αλλά τέλος πάντων μεγάλη.
Χωρίς να το καταλάβουμε βρεθήκαμε στην κορυφή της πορείας καθώς κοντεύαμε στο Σύνταγμα.
Εκεί είδα δύο άτομα που κρατάγαν το πανό της πορείας.
Μου φανήκαν γνωστά.
Πλησίασα  για να δω καλύτερα.Και τότε τους αναγνώρισα..Βέβαια...Η κυρία που κράταγε την μία άκρη ήταν η γνωστή δημοσιογράφος ενός μεγάλου καναλιού:η Κα Τρεμοπούλου.Στην άλλη άκρη έταιρος δημοσιογράφος του ίδιου καναλιού:Ο κος Τσίμιος.
Πίσω από το πανώ ο Πρετεντερίδης ο οποίος μάλιστα είχε στους ώμους του τον Καψοκέφαλο που κουνούσε δύο σημαίες:μία Γερμανική και μία ευρωπαική.
Παραπίσω διέκρινα τον γνωστό εργολάβο δημοσίων έργων ...τον Παραμυθόπουλο μαζί με έναν επίσης γνωστό σύμβουλο στρατηγικής που περιφέρεται στα φόρα αρθρογραφόντας υπέρ της Ευρωπαικής προοπτικής της χώρας μας....Δίπλα άλλος δημοσιογράφος..ο Μαυρόπουλος....
Παραδίπλα μία άλλη παρέα γνωστών επιχειρηματιών περιστοιχισμένη από τους σωματοφύλακές τους: Ο Κος Μπομπολόπουλος ο Κος Αλαφουζίδης ο τραπεζίτης Σαλίδης ο CEO του ΟΠΑΠ (30.000 ευρώ το μήνα )
Παραπίσω διάφοροι διευθυντές υπουργείων,μεγαλοστελέχη υπουργείων,τραπεζών...πρώην επιχειρηματίες πτωχευμένων εταιριών του ΧΑΑ...
Η συγκέντρωση δεν είχε ιδιαίτερο παλμό..οι παρέες το χαν ρίξει στο κουτσομπολιό..
Συζητάγαν για το πόσο τους έχει στοιχίσει η καθυστέρηση της δόσης και για το πόσο δύσκολα τα φέρνουν βόλτα στην πανάκριβη Ελβετία τα Σ/Κ....
Έχουν και τα θρασύμια τους υπαλλήλους τους να ζητάνε μισθούς πάνω από 600 ευρώ το μήνα....
Ο κουμπάρος μου με σκούντηξε...'Ρε συ" μου λέει..."Τι δουλειά έχουμε εμείς με δαύτους..."
Πάμε να φύγουμε από δω....
Πήρε τη γυναίκα του και έφυγε.
Εγώ έκατσα...Άμυαλος..δεν μπορεί νακαταλάβει ότι χωρίς δόση δε θα πάρω τη σύνταξή μου στο τέλος του μήνα.Συνταξιούχος από τα 50 μου 3 χρόνια εκτός αγοράς εργασίας ποιός θα με πάρει...
Η δόση είναι μονόδρομος για μένα....
Άρχισα να φωνάζω μαζί με τους συγκεντρωμένους με όση δύναμη μπορούσα: "Δώστε τη δόση , εδώ και τώραααα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου